Skoleklasser

Skoleklasser kan fordybe sig på Herlev Billedskole

I lighed med de seneste år kan skoleklasser komme til fordybelsesdage i Billedskolen. Her vil der være mulighed for at klassen kan arbejde med mange forskellige kunstneriske udtryk. Både korte og lange kurser kan arrangeres med kunstnere, som til daglig arbejder med deres egen kunstneriske proces og derfor har stor viden og indsigt.
Billedskolens tilbud er tænkt som et supplement til billedundervisning i folkeskolen, hvor skoleklasser kan komme på besøg på billedskolen og lade en eller flere dage stå i kreativitetens tegn.

Vil du vide mere om mulighederne er du velkommen til at kontakte Herlev Billedskole. E-mail: billedskolen@herlev.dk eller telefon: 4452 5785

Herlev Billedskole – fælles oplevelser i kreativt miljø

Maleri – en aktivitet i personaleudvikling

Målsætning: At give deltagerne mulighed for

• at møde hinanden i en uvant sammenhæng
  • at få en fælles oplevelse
  • at samarbejde i ukendt land
  • at indgå i en skabende proces og have del i et produkt
  • at få indsigt i kunstneriske kvaliteter

Antal deltagere: 8-20 personer.

Processen planlægges sammen med lederen af billedskolen og den kunstner, der får den spændende opgave   – gerne i tæt samarbejde med repræsentanter fra arbejdspladsen.

Interesseret i at høre mere?

Kontakt leder af Herlev Billedskole Signe Dahlerup, tlf. 44 52 57 85, eller send en mail

Læs om Herlev Billedskole