Maria Buchmann

Jeg  er uddannet production designer fra Danmarks Designskole og arbejder freelance som illustrator. Jeg har netop udgivet en billedbog for børn og elsker at arbejde med historiefortælling og at eksperimentere med visuelle udtryk og materialer.
Jeg nyder at undervise i tegning og billedkunst, fordi jeg elsker børn og unges utæmmede fantasi og umiddelbarhed og at give min egen glæde ved at skabe videre til eleverne.
I min undervisning lægger jeg vægt på at udvikle elevernes fantasi og forestillingsevne, så de bliver gode til at fortælle historier gennem deres visuelle sprog. Tag gerne et kig forbi mit
portfolio:
www.cargocollective.com/mariabuchmann

Maria underviser på holdet TEGNEHOLD 2 :  8. KLASSE -3.G  om mandagen og på KUNSTHOLD 3 :1.-3.KLASSE om onsdagen samt TEGNEHOLD 3: 5.-8.KLASSE  om torsdagen