Udover at være selvstændig billedkunstner, underviser jeg på Herlev Billedskole og på billedskolens Klippekort for voksne.

Jeg er fascineret af naturkræfternes formrigdom, følelsen og stemningen i naturen er energikilden til mine billeder.
Jeg udstiller på gallerier i kunstforeninger og i div. kunstsammenslutninger.. Jeg laver workshops og udsmykningsopgaver, kombinationen af at arbejde i mit eget billedunivers og smitte andre med glæden ved at være skabende er fantastisk.

På børneholdene arbejder vi med alle mulige kendte og ukendte materialer, eksperimenterer og undersøger. Gennem arbejdet videreudvikler vi teknikker og arbejdsgange afhængigt at hvilket alderstrin , der bliver arbejdet på. Vi laver plane billeder som tegning, maleri, collage, tryk og skulpturer i ler, gips, papmaché o.m.m.
På Klippekortet har jeg som regel et oplæg, eks. nye metoder/teknikker, komposition, farvelære, oplæg om andre kunstnere, og masser af inspirationsmateriale.

www.susanluth.com

Susans 2018 3